fotografie pro kampaně Jarda Praha Season 4 (JARDA PRAHA), Monoha (Jaroslav Vích) a Couture 2024 (Zuzana Kubíčková)
Jakub Straka se začal naplno věnovat fotografování teprve před pár lety, pozornost na sebe upoutal však již v minulosti coby talentovaný student grafického designu na prestižní Gerrit Rietveld Academie. Svým působením na mezinárodní scéně se na domácí půdě vymykal. Pro něho charakteristické hledání nových přístupů a schopnost reagovat na odlišnosti jednotlivých zakázek přenesl do oblasti módní fotografie. Ta momentálně jeho práci dominuje. Svědčí o tom projekty, za něž je nominován v kategorii Fotograf roku pro CGD za rok 2023, například kampaň a lookbook pro návrhářskou značku Jarda Praha Season 4. Jejich focení probíhalo před samotnou módní přehlídkou nové kolekce na pražském Výstavišti. Modelky a modelové se stali účastníky imaginárního hudebního koncertu. Konkrétně lookbook zachycuje „příchod zúčastněných na koncert“ a kampaň „živý koncert“. Straka používá silný blesk, čímž dochází k přeexponování částí obrazu. Osvětluje jím fiktivní dav mladé rozvášněné fanouškovské základny nu-metalu, hudebního hnutí z poloviny devadesátých let, jehož obliba přesáhla do počátku nového milénia a stala se základní inspirací pro módní kolekci.
Monika Čejková
Počet hlasů: 9
Hlasovali: Andrea Běhounková
Jan Králíček
Michal Lalinský
Francois Leblanc di Cicilia
Alena Řezníčková
Martina Schneider Králová
Marta Sylvestrová
Klára Tománková
Jana Zielinski
Tyto webové stránky používají k poskytování svých služeb soubory Cookies. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů Cookies.
Zde máte možnost přizpůsobit soubory cookies dle kategorií, jak vyhovují nejlépe Vašim preferencím.
Technické cookies
Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webové stránky a všech funkcí, které nabízí a nemohou být vypnuty bez zablokování funkcí stránky. Jsou odpovědné mj. za uchovávání produktů v košíku, přihlášení k zákaznickému účtu, fungování filtrů, nákupní proces nebo ukládání nastavení soukromí. Z tohoto důvodu technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány a jsou aktivní vždy
Analytické cookies
Analytické cookies nám umožňují měření výkonu našeho webu a našich reklamních kampaní. Jejich pomocí určujeme počet návštěv a zdroje návštěv našich internetových stránek. Data získaná pomocí těchto cookies zpracováváme anonymně a souhrnně, bez použití identifikátorů, které ukazují na konkrétní uživatelé našeho webu. Díky těmto cookies můžeme optimalizovat výkon a funkčnost našich stránek.
Preferenční cookies
Preferenční cookies umožňují, aby si webová stránka zapamatovala informace, které mění, jak se webová stránka chová nebo jak vypadá. Je to například Vámi preferovaný jazyk, měna, oblíbené nebo naposledy prohlížené produkty apod. Díky těmto cookies Vám můžeme doporučit na webu produkty a nabídky, které budou pro Vás co nejzajímavější.
Marketingové cookies
Marketingové cookies používáme my nebo naši partneři, abychom Vám dokázali zobrazit co nejrelevantnější obsah nebo reklamy jak na našich stránkách, tak na stránkách třetích subjektů. To je možné díky vytváření tzv. pseudonymizovaného profilu dle Vašich zájmů. Ale nebojte, tímto profilováním zpravidla není možná bezprostřední identifikace Vaší osoby, protože jsou používány pouze pseudonymizované údaje. Pokud nevyjádříte souhlas s těmito cookies, neuvidíte v reklamních sděleních obsah ušitý na míru Vašim zájmům.